Listopad, 2014

mroźnie z koolarzami gorzów

Niedziela, 30 listopada 2014 · dodano: 30.11.2014 | Komentarze 0

pierwsze 15 km w grupie razem w 9 osób przejechaliśmy wspólnie jak to bywa w tej ekipie szybkim tempem. potem jeden zrywa łańcuch, a za chwile ja wraz z Wiesławem zostajemy i jedziemy swoją trasę w swoim tempie. trasa lasami w okolice jezior w lipach.
mimo przenikliwego mrozu i paskudnego wiatru jechaliśmy w miłej atmosferze, fajnie się rozmawiało i było miło.
Kategoria mtb

siengiel brzegiem jeziora

Czwartek, 27 listopada 2014 · dodano: 27.11.2014 | Komentarze 0

w tym tygodniu odziałem hexa w RK jak to zimą bywa i w końcu udało mi się znaleźć odrobinę czasu by wyskoczyć pokręcić.

hex odziany w kingi 2.0
Hex gotowy na zime

planu gdzie pojechać nie miałem, więc przez dekerta i srebną dostałem się do kłodawy a tam postanowiłem pokręcić w okół jeziora

fajny singielek prowadzi po drugiej stronie jeziora, gdzie wcześniej mnie nie było
Singiel nad brzegiem jeziora

co niektórzy mają niezłe chaty...
i własne korty tenisowe....
Kryty kort tenisowy

zaś inni porzucili swoje budowle...
Niedokonczona budowla
a może jeszcze skończą

pokręciłem się jeszce trochę po kłodawie wcześniej nie znanymi mi uliczkami i potem pojechałem na chwalęcice gdzie odbiłem w polną drogę i znalazłem się w santocku i lasami ponownie wróciłem do chwalęcić i już prosto do gorzowa. szkoda, że tak mało czasu miałem bo chciało mi się dziś dalej pobłądzić... może w week się uda...

niedzielnie

Niedziela, 16 listopada 2014 · dodano: 16.11.2014 | Komentarze 0

troche po gorzowskich podjazdach między innymi sybiraków, troche po kłodawie, gdzie można było spotkać rozgrzewających się morsów... jeszcze zimniej się robiło na sam widok ludzi w strojach kompielowych
mroźny wiatr był dziś nieprzyjemny bardzo

ku wolności

Wtorek, 11 listopada 2014 · dodano: 11.11.2014 | Komentarze 1

jak co roku i dziś kolarze gorzów zorganizowali rajd w hołdzie niepodległej. spotkanie zaplanowane na 10 na placu katedralnym, gdzie zgromadziło się sporo kolarzy, pojawili się nawet kolarze z barlinka. kilka minut po 10 całym peletonem udaliśmy się pod pomnik Józefa Piłsudskiego, gdzie zostały złożone kwiaty.
Piotr, Marta, Sylwia, Wiesław(organizator) złożyli kwiaty pod pomnikiem.
123 km do wolności z kolarze Gorzów

cały peleton

czekając aż Wiesław upora się ze snejkiem, mogliśmy podziwiać czołgi, które były ustawione po drugiej stronie ulicy

gdy już wszyscy się napatrzyli, szosowcy pojechali na trening, a pozostali jechali zaplanowaną przez Wiesława trasą po mieście.
trasa prowadziła ulicami: Sikorskiego, Chrobrego, Jagiełły, Walczaka na Manhattan, Kombatantów do Górczyńskiej, na rondzie przy Castoramie w ul. Piłsudskiego do ronda, w prawo Al. Odrodzenia do Słowianki... i tutaj Wiesław ponownie łapie snejka i rezygnuje z dalszej jazdy, a trasa prowadziła jeszcze przez troche ulic, ale pod lodowiskiem pada propozycja by pojechać na wieże widokową do nowin. niestety ja rezygnuje ponieważ hex na slikach i na podjazdach bym nie dał rady.  pojechałem przez santocko, mironice i pozostałe wioski do domu. na więcej nie było sił, gdyż wybrałem się bez picia i prowiantu i z tego powodu zaczynały łapać mnie skurcze co nie było fajne.
impreza fajna. spotkałem Jarka, z którym jeździliśmy na szosowe imprezy supermaratony, pogadaliśmy, powspominaliśmy i jesteśmy umówieni na nowy sezon.

na koniec patriotyczny hex
123 km do wolności
nosze dumnie polskie barwy jak...

• Sprzęt Bataviusz - Batek

niedziela i kolejny raz snejk

Niedziela, 9 listopada 2014 · dodano: 09.11.2014 | Komentarze 0

jak to w niedziele bywa po 9 już kręciłem. ale dziś nie były zaplanowane racławskie górki. dziś obrałem kierunek na Santok i jakieś tam pobliskie wioski. jechałem warszawską przez czechów i na wysokości górek złapałem snejka... w przednim kole. nauczony ostatnią przygodą ze snejkiem miałem pompkę, łatki, łyzki... wszystko... ale tak załatwiłem dętkę, że łatki nie pomogły... dziury w trzech miejscach, nie wiem jak to zrobiłem...
snejk w niedziel to już moja taka mała tradycja...
w spacerze powrotnym zrobiłem foto:

bobery ostro działają
Bobry działają
trochę się zdziwiłem, że za takie drzewo się zabrały...

jakiś czas temu miasto postanowiło się w końcu zabrać za modernizację Kłodawki w kilku miejsach i tak na ulicy Dąbrowskiego postanowiono też coś zrobić by zimą pobliskie podwórko nie było zalane
Kłodawka zabezpieczona

• Sprzęt Bataviusz - Batek

z ranka kapiąc z nosa

Wtorek, 4 listopada 2014 · dodano: 04.11.2014 | Komentarze 0

dziś o poranku spokojnym tempem po górkach racławskich. a w zasadzie to jeden tylko podjazd zrobiłem. przed drugą zmianą nie było więcej czasu.
słonko ładnie świeci i na słonku jest cieplutko ale zimowy wiatr powodował kapanie z nosa. chciało by się powiedzieć wiosno trwaj tej zimy jak najdłużej...

poranek nad S3
Listopadowo nad s3

początek...snejk...

Niedziela, 2 listopada 2014 · dodano: 02.11.2014 | Komentarze 1

koniec leniuchowania i czas zacząć przygotowywania do nowego sezonu, gdzie będzie się dziać...
kierunek oczywiście górki racławskie, tym razem pzez Kłodawe. za daleko nie dojechałem i przed krzyżówką na ul. dobrą łapie snejka w tylnym kole... miałem ze sobą łatki ale nie miałem pompki... więc jakieś 5-6 km maiłem zapewniony spacer