ku wolności

Wtorek, 11 listopada 2014 · dodano: 11.11.2014 | Komentarze 1

jak co roku i dziś kolarze gorzów zorganizowali rajd w hołdzie niepodległej. spotkanie zaplanowane na 10 na placu katedralnym, gdzie zgromadziło się sporo kolarzy, pojawili się nawet kolarze z barlinka. kilka minut po 10 całym peletonem udaliśmy się pod pomnik Józefa Piłsudskiego, gdzie zostały złożone kwiaty.
Piotr, Marta, Sylwia, Wiesław(organizator) złożyli kwiaty pod pomnikiem.
123 km do wolności z kolarze Gorzów

cały peleton

czekając aż Wiesław upora się ze snejkiem, mogliśmy podziwiać czołgi, które były ustawione po drugiej stronie ulicy

gdy już wszyscy się napatrzyli, szosowcy pojechali na trening, a pozostali jechali zaplanowaną przez Wiesława trasą po mieście.
trasa prowadziła ulicami: Sikorskiego, Chrobrego, Jagiełły, Walczaka na Manhattan, Kombatantów do Górczyńskiej, na rondzie przy Castoramie w ul. Piłsudskiego do ronda, w prawo Al. Odrodzenia do Słowianki... i tutaj Wiesław ponownie łapie snejka i rezygnuje z dalszej jazdy, a trasa prowadziła jeszcze przez troche ulic, ale pod lodowiskiem pada propozycja by pojechać na wieże widokową do nowin. niestety ja rezygnuje ponieważ hex na slikach i na podjazdach bym nie dał rady.  pojechałem przez santocko, mironice i pozostałe wioski do domu. na więcej nie było sił, gdyż wybrałem się bez picia i prowiantu i z tego powodu zaczynały łapać mnie skurcze co nie było fajne.
impreza fajna. spotkałem Jarka, z którym jeździliśmy na szosowe imprezy supermaratony, pogadaliśmy, powspominaliśmy i jesteśmy umówieni na nowy sezon.

na koniec patriotyczny hex
123 km do wolności
nosze dumnie polskie barwy jak...