Marzec, 2015

po nockowo

Wtorek, 24 marca 2015 · dodano: 24.03.2015 | Komentarze 1

w końcu było czuć wiosenne ciepło, kręciłem w godzinach powrotów z pracy i kilka razy zostałem otrąbiony przez dzikusów w puszkach, szczególnie pozdro dla pana z wyszynskiego który się pofatygował otworzyć szybkę i wypowiedzieć: jest ścieżka rowerowa, kur..., a ty asfaltem jeździsz. odpowiedziałem tylko; miło było poznać i pan sobie odjechał...

bez niedzielnej rundy

Niedziela, 22 marca 2015 · dodano: 22.03.2015 | Komentarze 0

dziś jak nie w niedziele... nie było niedzielnej rundy, dziś troszkę nowego śladu, nowe mieściny...
od lubiszyna non stop miałem pod wiatr...

szkoda pisac....

Sobota, 21 marca 2015 · dodano: 21.03.2015 | Komentarze 0

....

raz kolejny

Czwartek, 19 marca 2015 · dodano: 19.03.2015 | Komentarze 0

dziś jakoś czułem się zmęczony, by dłużej walczyć pod wiatr... dziś również po raz pierwszy widziałem osobę kręcąca ubraną na krótko...

popołudniowe promienie słoneczne

Wtorek, 17 marca 2015 · dodano: 17.03.2015 | Komentarze 0

po pracy by wykorzystać wiosenne słońce, mimo porywistego wiatru z każdej strony, kręciło mi się dość lekko

SCOTT TEST TOUR 2015

Sobota, 14 marca 2015 · dodano: 15.03.2015 | Komentarze 1

nadszedł długo oczekiwany przez wielu dzień testów rowerów SCOTT
impreza pierwszej klasy
ja wybrałem sobie do testu rower szosowy

SCOTT ADDICT 15 Di2

jazda na takim sprzęcie to sama przyjemność, działanie systemu Di2 rewelacja, chodzi płynnie i bardzo cicho, rower płynie po szosie, ma rewelacyjne przyspieszenie,  jedno mocniejsze depnięcie i moment się doskakuje lub odskakuje od ekipy, co dobrze przetestowałem w końcówce na podjeździe na dekerta gdzie zacząłem ten podjazd w końcówce grupy a wjechałem pierwszy i to z dużą przewagą nad prowadzącym grupkę Adamem, a sam podjazd to 200 metrowa o średnim nachyleniu 5% hopa, na koniec jeszcze urządziliśmy sobie mały sprint na ostatniej prostej, fajnie szło i szybko dochodziłem ludka przede mną ale się pogubiłem w biegach i skończyłem ostatni.

rower jest super lekki, ma świetną geometrię, dzięki swojej lekkości i sztywności świetnie nadaje się do jak i do wspinaczki czy do sprintów, ale również do ataków...

szkoda że test to tylko 30 km... liczyłem, że jednak uda się do jechać do barlinka i zrobić te 60 km
mimo spokojnego tempa i tak co nie którzy mieli problemy, no ale to były testy a nie ściganie, liczy się, że zabawa była przednia

z nogi na nogę

Wtorek, 10 marca 2015 · dodano: 10.03.2015 | Komentarze 0

dziś całkiem fajnie mi się kręciło, o dziwo dość luźno, spodziewałem się ciężkiej nogi, bo wczoraj fatalnie się czułem i odczuwałem duże zmęczenie na drugiej zmianie w robocie. może dzisiejsza pogoda tak na mnie wpłynęła, żałuję, że nie udało mi się wyjść pół godziny szybciej i zrobić te 50 km... te robocze obowiązki....

niedzielne serie na górkach

Niedziela, 8 marca 2015 · dodano: 08.03.2015 | Komentarze 0

jak to w niedziele bywa, czas na górki racławskie

Górki racławskie

Barlinecka Liga Kolarska 2015 I edycja - Zawody Zimowe

Sobota, 7 marca 2015 · dodano: 08.03.2015 | Komentarze 2

pierwszy start w tym sezonie oraz mój debiut w barlineckiej lidze kolarskiej. fajnie jest powrócić do ścigania. nie nastawiałem sie na jakieś miejsce, wiedziałem dobrze jaka jest konkurencja, więc chciałem pojechać ile mogę i się zobaczy na jakie miejsce mnie stać.
start był o 15, pierwsze 2 km wspólnie pokonaliśmy a potem poszedł ogień. starałem się trzymać jak najdłużej w środku stawki... aż do momentu gdy na polnej drodze z naprzeciwka pojawiło się auto a ja byłem z lewej strony drogi i musiałem się zatrzymać by przepuścić auto, a reszta sobie pojechała. zacząłem pogoń ale nie było szans by dojść nawet do połowy stawki, minąłem pojedynczych zawodników i starałem się jechać ile fabryka dała. na koniec lekko zabłądziłem, zamiast skręcić w prawo do mety to pojechałem prosto, na szczęście szybko się ogarnąłem i zawróciłem, w dodatku doszedł nie zawodnik z którym przez ostatnie jakieś 6 km walczyłem o jak najwyższe miejsce, ale zachował się fair play i oddał mi miejsce, za co mu podziękowałem na mecie.

co do trasy, to trasa była wymagająca, góra dół prawie połowa trasy po brukach, organizator tak opisywał trase:
"Start i finisz ulicą Fabryczną na betonie (1 km kostka /trylinka), kolejny kilometr to kawałek lasu i polnej drogi doprowadzi do „Młyna Papierni”. Za mostkiem wyjazd w lewo na nierówny asfalt do wsi Żydowo (3,5 km), gdzie wjeżdżamy na pętlę skręcając lekko w lewo na bruk, który przeprowadzi przez Niepołcko do Laskówka (ok. 11,5 km). Tam ostro w prawo na asfalt. Na podjeździe do tablicy miejscowości Jagów(ok. 13,5 km) planujemy lotną premię nagrodzoną „torebką odżywek”. Z Jagowa w prawo do Chrapowa(16 km), znów w prawo, za „Orlikiem” lekko w lewo i dojeżdżamy do Żydowa (19 km) na druga pętlę. Po ukończeniu drugiej pętli z Żydowa (ok. 34,5 km) wracamy do Barlinka nie zapominając o zjeździe przy „Młynie Papierni”(ok. 36 km)."

miejsce: 26/36

grupowe foto na zakończenie:
BLK - I edycja zimowa

a tutaj link do fot z BLK: BLK 2015 - Zawody Zimowe 7.03.2015

Kategoria ścigi

sprawdzić jak noga

Czwartek, 5 marca 2015 · dodano: 05.03.2015 | Komentarze 0

po odpoczynku, krótkim ale ważnym, noga świeższa i dobrze się kręciło mimo średniej pogody, zimny wiatr ciągle dokucza.
dziś kierunek w stronę Lip

w sobote czas zacząć, więc czas na Barlinek