RITORNO

Piątek, 13 września 2013 · dodano: 13.09.2013 | Komentarze 4

udało się! wróciłem do rowerowania, było super!!!

JADEEEEEE!!!!!!

wybrałem się na jazdę w stronę Łośna i trochę się lansnąć ;)

po drodze wdeptałem do lasu rozejrzeć się za grzybami, zamiast tego znalazłem leśną żabkę

trochę mnie było w tych stronach a tu zmiany, nowa leśna droga w kierunku leśniczówki

nową droga można dojechać do szkółki tuż obok leśniczówki

dalej drogą brukową do Kłodawy

i już na wylocie z Kłodawy moje ulubione hopki :) super ponownie widzieć te widoki!!!

super jest znów zasiąść na rowerze!

jeśli chodzi o plecy było ok, z początku pojawił sie lekki ból w okolicy kręgów lędźwiowych

p1t3r
| 10:31 sobota, 14 września 2013 | linkuj złamanie kręgów kręgosłupa leczy sie około pół roku.. więc to i tak jest w miare szybko, może jak bym mial opieke medyczną jak zawodowcy to pewnie w miesiąc bym się wyrobił ;)
| 21:05 piątek, 13 września 2013 | linkuj taką mam nadzieje!
Robak88
| 15:23 piątek, 13 września 2013 | linkuj Powrót do rzeczywistości. Pierwsze koty za płoty i teraz będzie już tylko lepiej, z górki ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa escia