duathlon...

Środa, 30 października 2013 · dodano: 30.10.2013 | Komentarze 3

dziś wybrałem się w trasę nie mając jej ułożonej w głowie, wiedziałem że udam się w stronę Santoka... za Santokiem skierowałem się w kierunku Płomykowa
widok na wzniesieniu na drodze do Płomykowa

jadę i jadę... żadnej tablicy mówiącej o tym, że juz jestem w Płomykowie... mijam jakieś cztery wolno stojące domki oddalone od siebie o jakieś 500 m i nagle kończy się asfalt i zaczyna się las i tak przez ponad 10 km... jade w nieznane w kończy trafiam na droge krajową 22 w miejscowości Zdroisko i kieruję się w stronę Różanek a tam na rondzie na Kłodawę, a dziś oficjalne otwarcie nowej drogi z Kłodawy do Chwalęcic, niedaleko kościoła na parkingu była tv i większość vipów
koło cmentarza korki, ale jakoś pomiędzy autami dojeżdżam do domu

i jeszcze pro skarpetki:

jeszcze na koniec polecam wszystkim anime;

Robak88
| 08:43 piątek, 1 listopada 2013 | linkuj Może nie fan, ale "Dragon Ball", czy "Kapitan Tsubasa" mnie wychowały.
p1t3r
| 18:53 czwartek, 31 października 2013 | linkuj nie jest aż tak źle ;) choć jedna akcja rozgrywa się przez półtora odcinka ;)
czyżby fan anime?!
Robak88
| 15:41 czwartek, 31 października 2013 | linkuj Yowamushi Pedal, czego to Japońce nie wymyślą. Już widzę, że finiszowe metry, które trwać będą tydzień, tak jak w "Tsubasie" potrafili w polu karnym przez kilka odcinków biec. Jednak nie oznacza to, że nie jestem zainteresowany, dla próby można obejrzeć. Może być ciekawie, dzięki za info ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rdzik