deszczowa pogoń za robakiem...

Czwartek, 9 stycznia 2014 · dodano: 09.01.2014 | Komentarze 2

....ale robak się ulotnił
plan na dziś był przejechać minimum godzine. w tym celu wybrałem pętle przez Santocko. dojeżdżam do Chwalęcic i zaczyna padać. postanowiłem pokręcić się po ciekawych uliczkach wioski. przy okazji wynalazłem taki o to przystaneczek

Mini przystanek autobusowy

przestało padać. udałem się na zaplanowaną pętle. w Santocku w ostatniej chwili zauważyłem robaka. nawet nie zdążyłem machnąć mu łapą. pojechałem dalej. postanowiłem zawrócić za kościołem i go gonić. zaczyna mocniej padać. robaka jak nie widać tak nie widać. dojeżdżam do Chwalęcić i puszczam korby i snuję się poniżej 20 km/h  wkurzającym deszczu i morderwindzie. robak pewnie gdzieś skręcił...

p1t3r
| 20:26 piątek, 10 stycznia 2014 | linkuj Musiales gdzieś skręcić albo zapaść sie pod ziemię, najpierw myślałem że skreciles na azyl i w ta stronę sie udałem ale w polowie zwróciłem
Robak88
| 16:14 piątek, 10 stycznia 2014 | linkuj Robak staje się gwiazdą Internetu :D . Tempa jakiegoś powalającego nie miałem, więc dziw że mnie nie dogoniłeś :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylroz