na Lipy

Poniedziałek, 17 lutego 2014 · dodano: 17.02.2014 | Komentarze 4

dzis na lipy. szczególnie lubie tą trase. jest na niej wszystko. pagorki. mniejsze. większe. pełno jezior. spokojna droga. ta trasa ma to coś.
 troche fotek znad jeziora. jezioro na końcu woski. chyba bez nazwy.

jeszcze przymarznięte
Przymarznietę jeziorko

pomost. ledwo się trzyma.
Pomost stary

łódeczka. czeka na wiosne.
Łódeczka

i na koniec szybkie espresso z czekoladą. prawdziwa kawa oblana czekoladą.
Kawa i czekolada na zagryzke

nie jestem milośnikiem kaw. ale taki łyk kawy plus czekolada na rowerze wchodzi wyśmienicie.

p1t3r
| 20:22 poniedziałek, 17 lutego 2014 | linkuj ma być remont, oby jednak nie... mają ścieżkę rowerową zrobić... i to niby aż do jezioro i będzie po klimacie...
Robak88
| 20:00 poniedziałek, 17 lutego 2014 | linkuj Ha, dzisiaj z Dankowa wracałem właśnie przez Lipy i Łośno. Też lubię to trasę i gdzieś czytałem, że planowany jest remont odcinka Kłodawa - Łośno.
p1t3r
| 19:18 poniedziałek, 17 lutego 2014 | linkuj czasami tez kontynuuję trase dalej przez rybakowo
diabel1973
| 16:22 poniedziałek, 17 lutego 2014 | linkuj Witam tez lubię ta trasę ,dalej jade na rybakowo,zdroisko santok i kończe gw Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zasem