s3 z mistrzem Lechem Piaseckim i ekipą

Niedziela, 23 lutego 2014 · dodano: 23.02.2014 | Komentarze 0

trzecie moje spotkanie z mistrzem. a pierwsze na szosie. rekord frekwencji 33 kolarzy. na szosach i mtb. od początku  tępo ostre. na jednym ze skrzyżowań zostaje za "L" wraz z jednym z kolarzy. próbuje namówić do zmian by dojść do peletonu który się oddalał. nie dało się namówić. samemu też nie udało się dojść do peletonu. strata to dobre 500m jak nie lepiej. peleton czeka na nas na początku s3. tu grupowe foto. potem z lekka ruszenie. poszedł ogień. zostaję a peleton odjeżdża. za chwile mijam dwójkę która odpadła. po jakimś czasie. jakiś 10 km dochodzę do grupetto. tomek, michał, konrad i nie wiem... tak trzymamy się razem. po jakimś czasie zawracamy.
Tyle zostało

przed gorzowem mija nas grupa pięciu. dotarli do celu i wracali. na ulicach kolejna grupa z mistrzem nas mija. dalej już nikt nas nie zdążył minąć.

na tak zamkniętej expresówce to można latać. lustro piękne.
Nowa s3 gorzów-międzyrzecz
mtb nie ma szans z szosami na takiej trasie.

nie wspomnę że miał być podział na grupy. wtedy pewnie udało by się  przejechać trase.