niedzielne kręcenie korbą

Niedziela, 9 marca 2014 · dodano: 09.03.2014 | Komentarze 0

spotkanie pod katedrą o 10. z mistrzem Lechem Piaseckim i gorzowskimi prosami. dziś okolo 20 osób. wszyscy na szosach. tylko ja nhexie. na początku dyskusje jaka trasa. padło drezdenko. ja i tak mialem swój plan. dojechać z ekipą do santoka a dalej pojecać na płomykowo. ruszyliśmy z pod katedry warszawską na santok. tempo w granicy 30 km/h. przy podjeździe na sybiraków wiekszą grupa decyduję się zrobić podjazd i pojechać przez wawrów. ja i pięciu jedziemy prosto. tempo nieco powyżej 30. jeden zawraca. jedziemy teraz w piątke. zaczynają się mocne podmuchy boczne od warty. ja na kilometr przed santokiem puszczam korby i z uśmechem na ustach odpuszczam. dość szybko się oddalili.

To pojechali

dalej jadę sam wg założonego planu na dziś. kręcę na płomykowo. wracam na santok. odbijam na górki. dalej wawrów. tam na wojcieszyce. kłodawę. mironice. santocko. na mironickiej wmordewinad daje się mocno odczuć.