Barlinecka Liga Kolarska 2015 I edycja - Zawody Zimowe

Sobota, 7 marca 2015 · dodano: 08.03.2015 | Komentarze 2

pierwszy start w tym sezonie oraz mój debiut w barlineckiej lidze kolarskiej. fajnie jest powrócić do ścigania. nie nastawiałem sie na jakieś miejsce, wiedziałem dobrze jaka jest konkurencja, więc chciałem pojechać ile mogę i się zobaczy na jakie miejsce mnie stać.
start był o 15, pierwsze 2 km wspólnie pokonaliśmy a potem poszedł ogień. starałem się trzymać jak najdłużej w środku stawki... aż do momentu gdy na polnej drodze z naprzeciwka pojawiło się auto a ja byłem z lewej strony drogi i musiałem się zatrzymać by przepuścić auto, a reszta sobie pojechała. zacząłem pogoń ale nie było szans by dojść nawet do połowy stawki, minąłem pojedynczych zawodników i starałem się jechać ile fabryka dała. na koniec lekko zabłądziłem, zamiast skręcić w prawo do mety to pojechałem prosto, na szczęście szybko się ogarnąłem i zawróciłem, w dodatku doszedł nie zawodnik z którym przez ostatnie jakieś 6 km walczyłem o jak najwyższe miejsce, ale zachował się fair play i oddał mi miejsce, za co mu podziękowałem na mecie.

co do trasy, to trasa była wymagająca, góra dół prawie połowa trasy po brukach, organizator tak opisywał trase:
"Start i finisz ulicą Fabryczną na betonie (1 km kostka /trylinka), kolejny kilometr to kawałek lasu i polnej drogi doprowadzi do „Młyna Papierni”. Za mostkiem wyjazd w lewo na nierówny asfalt do wsi Żydowo (3,5 km), gdzie wjeżdżamy na pętlę skręcając lekko w lewo na bruk, który przeprowadzi przez Niepołcko do Laskówka (ok. 11,5 km). Tam ostro w prawo na asfalt. Na podjeździe do tablicy miejscowości Jagów(ok. 13,5 km) planujemy lotną premię nagrodzoną „torebką odżywek”. Z Jagowa w prawo do Chrapowa(16 km), znów w prawo, za „Orlikiem” lekko w lewo i dojeżdżamy do Żydowa (19 km) na druga pętlę. Po ukończeniu drugiej pętli z Żydowa (ok. 34,5 km) wracamy do Barlinka nie zapominając o zjeździe przy „Młynie Papierni”(ok. 36 km)."