SCOTT TEST TOUR 2015

Sobota, 14 marca 2015 · dodano: 15.03.2015 | Komentarze 1

nadszedł długo oczekiwany przez wielu dzień testów rowerów SCOTT
impreza pierwszej klasy
ja wybrałem sobie do testu rower szosowy

SCOTT ADDICT 15 Di2

jazda na takim sprzęcie to sama przyjemność, działanie systemu Di2 rewelacja, chodzi płynnie i bardzo cicho, rower płynie po szosie, ma rewelacyjne przyspieszenie,  jedno mocniejsze depnięcie i moment się doskakuje lub odskakuje od ekipy, co dobrze przetestowałem w końcówce na podjeździe na dekerta gdzie zacząłem ten podjazd w końcówce grupy a wjechałem pierwszy i to z dużą przewagą nad prowadzącym grupkę Adamem, a sam podjazd to 200 metrowa o średnim nachyleniu 5% hopa, na koniec jeszcze urządziliśmy sobie mały sprint na ostatniej prostej, fajnie szło i szybko dochodziłem ludka przede mną ale się pogubiłem w biegach i skończyłem ostatni.

rower jest super lekki, ma świetną geometrię, dzięki swojej lekkości i sztywności świetnie nadaje się do jak i do wspinaczki czy do sprintów, ale również do ataków...

szkoda że test to tylko 30 km... liczyłem, że jednak uda się do jechać do barlinka i zrobić te 60 km
mimo spokojnego tempa i tak co nie którzy mieli problemy, no ale to były testy a nie ściganie, liczy się, że zabawa była przednia