• Sprzęt Bataviusz - Batek

słabszy dzień

Piątek, 15 maja 2015 · dodano: 15.05.2015 | Komentarze 4

założyłem sobie by dziś zrobił trzy serie na górkach racławskich, ale już za nim dotarłem do racławia czułem, że nogi nie mogą się rozkręcić tak jak bym chciał, ale kręciłem dalej... najpierw pokręciłem na stanowice, gdzie zjechałem na bogdaniec i już na pierwszym podjeździe przekonałem się, że dziś nic z tego nie będzie... kręciłem pod górę tempem spacerowym ale chciałem jeszcze zrobić podjazd pod racław, też wyszło spacerowo
panowie od robót wodociągowych kończą łatanie nawierzchni, a w zasadzie to wyłożyli nówkę nawierzchnię, ale żeby nie było tak różowo stare dziury między racławiem a stanowicami pozostały :)

ewidetnie dziś nie był mój dzień, czasem się tak zdarza :)

p1t3r
| 20:37 sobota, 16 maja 2015 | linkuj tomek->za tobą to ciężko nadążyć co chwile mówisz co innego...
nie mam wielkiego parcia by zrobić setkę, trening też jest fajną wycieczką, fot nie robię bo nie chce i tyle, może za kilka lat przesiądę się na inny sprzęt i będę jeździł z aparatem i focił, ale to może

Adrian-> chodzi mi pogłowie ten maraton jak jeszcze pare innych ścigów, jeśli chodzi o te gorzowski to jakoś specjalnie zainteresowany nim nie jestem, ale pewnie wystartuje spobie spokojnie w nim
Robak88
| 17:42 sobota, 16 maja 2015 | linkuj Maraton Gorzowski chodzi Ci po głowie?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jposo