II Maraton MTB Strzelce Krajeńskie

Niedziela, 21 czerwca 2015 · dodano: 21.06.2015 | Komentarze 3

start w tym maratonie zaplanowałem sobie jakiś czas temu, ale ostatnio nękał mnie ból zęba i musiałem wspomagać się tabsami co rozwaliło mi żołądek, ale mimo osłabienia i widocznej gorszej formy postanowiłem, że pokręcę i będzie fajnie.
na starcie stanęło ponad 250 zawodników i zawodniczek, pogoda jak na pierwszy dzień lata przypominała bardziej pierwszy dzień jesienie, zimno pochmurno
trasa wymagająca, leśne szutry, piachy, trawy, nawet był fragment brukowy, dwa wymagające podjazdy
start bardzo szybki jak to bywa na takich maratonach, ja tradycyjnie z tyłu i mozolnie przebijam się przez wolniejszych ode mnie, około 2 km utworzyła się grupka 5 osób wraz ze mną, kręciliśmy mocno na zmianę, ale nie chciałem czekać na finisz z tej grupki postanowiłem zaatakować na 5 km przed metą i poszedłem wszystko co miałem i udało mi się tak dojechać do mety i przy okazji wyprzedziłem dwie osoby, na ostatnim km byłem naciskany przez jednego zawodnika którego minąłem i w dodatku  łapał już mnie skurcz w prawej łydce ale jakoś wytrzymałem i jeszcze tylko kółko na stadione na pełen gaz i wpadam na metę z przewagą około 7 sek
dystans mini, miejsce open 67, kat m2 12 według pierwszych wyników, a wieczorne wyniki mówiły już o 77/11
organizacja rewelacja, trasa oznaczona perfekcyjnie, ale spece od pomiaru czasu czyli maratonczyk.pl to słaby pomysł... nie wiem skąd takie różnice w wynikach, znam tą firme z biegania i tam było wszystko ok, ta firma nie posiada nawet chipów na zawody rowerowe, dziś były używane chipy, które podczas biegu zaplątuje się w sznurówki...
edit: w klasyfikacji dodatkowej pierwszy maraton mtb miejsce 3, czyli pierwsze pudło, szkoda, że dekorowali tylko zwycięzce tej klasyfikacji