• Sprzęt Bataviusz - Batek

magiczne...

Wtorek, 11 sierpnia 2015 · dodano: 11.08.2015 | Komentarze 3

dziś wyruszyłem juz o 8 rano by choć trochę poczuć chłodnego powietrza, sobie trase przez Drezdenko i Strzelce Krajeńskie-pomarańczowe miastao
trasa niby płaska, ale trafiły się trzy odcinki brukowe o łącznej długości blisko 3 km, od pojazdu pod Gardzko trasa stała się juz być pofałdowana, ale szlo mi całkiem całkiem, w różankach przez własną głupotę wpadam  w dziurę i w przednim kole snejk... chwila namysłu czy doczłapać się do domu czy zmieniać, jednak zmieniać zajęło mi to około 10 min, bez jakiegoś pospiechu, aleposzlo sprawnie
zaliczyłem jeszcze postój w Starym Kurowie pod sklepem by uzupełnić bidony

trasa

p1t3r
| 19:43 wtorek, 11 sierpnia 2015 | linkuj już nawet nie wiem ile ych gum wymieniłem ;) no ale dziś to ewidentnie sam sobie jestem winny
ale przy okazji odbył sie test pompki wygranej na TdP w namiocie różowym taurona ;)
Robak88
| 19:32 wtorek, 11 sierpnia 2015 | linkuj Strasznego pecha masz do tych kapci. Chyba moje "oponowe przygody" przeniosły się na Ciebie ;p

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa czuci