• Sprzęt Bataviusz - Batek

sowia góra

Czwartek, 20 sierpnia 2015 · dodano: 20.08.2015 | Komentarze 3

dziś znów mocne kręcenie, dziś obrałem kierunek na Sowią Górę, mieścina, o której dowiedziałem się, jak kręciłem ostatnio na Drezdenko,  na Sowią Górę skręcam w Gościmiu i dalej przez Lubiatów, co do trasy to nie mówiąc o nawierzchni, świetna sprawa, trasa to wąska drogoa, góra dół otoczona dookoła lasem, z jednym stromym i trudnym podjazdem
sama mieścina to praktycznie osada, kilka domków, żadnej żywej duszy nie było widać... a chciałem się spytać gdzie znajduje się miejsce straceń... wyczytałem, że gdzieś w pobliżu tej mieściny... ale by penetrować lasy w tej okolicy to na szosie nie ma szans i tak pewnie by to zajęło mega czasu, dalej kieruje się na drezdenko, potem na strzelce... dziś zmierzyłem odcinki brukowe i wyszło, że łącznie mają 3,7 km... nogi je solidnie odczuwają... dziś nawet kilka fotek sie zrobiło

Jezioro Podgórne w okolicach Lubiatowa

Jezioro podgórne

Sowia Góra

Sowia góra

przystanek w osadzie
Przystanek autobusowy

kopalnia ropy naftowej i gazu
Kopalnia ropy naftowej i gazu

trasa

p1t3r
| 11:40 niedziela, 23 sierpnia 2015 | linkuj Jorg dzięki za namiary
Adrian ale na szczęście tylko jakieś 15 km tej fatalnej drogi...
Jorg
| 08:42 niedziela, 23 sierpnia 2015 | linkuj Mówiąc o miejscu straceń masz pewnie na myśli Żmijowiec. Trzeba jechać w przeciwną stronę w kierunku na Miedzychód. Za drogowskazem do leśniczówki Żmijowiec stoi przy drodze znak wskazujący miejsce pamięci narodowej. Samo miejsce jest oddalone od drogi kilkaset metrów. W pobliżu są jakieś obiekty górnictwa gazu, coś podobnego jak przed Lubiatowem.
Robak88
| 06:18 niedziela, 23 sierpnia 2015 | linkuj Część trasy pokrywała się z 24-godzinnym maratonem. Droga ze Sowiej Góry do Drezdenka strasznie monotonna. Asfalt, lasy i nic innego.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa winal