• Sprzęt Bataviusz - Batek

52/2016

Sobota, 10 września 2016 · dodano: 10.09.2016 | Komentarze 2

za jakiś czas napiszę co się stało, że od pewnego ma takie osiągi jakie mam, bo wydaje mi się, że ktoś jakiś niejeden spać nie może jak to możliwe, że jakiś czas temu średnia ledwo 25km/h a teraz ponad 30km/h... cierpliwości a zagadka zostanie wyjaśniona...
 jeden taki ktoś co próbuje kręcić do porzygu a  średnia mu wychodzi średnia, a jak wykręci "dobrą" średnią to nawet mapki nie wrzuci bo zabrakło pamięci...

p1t3r
| 20:02 piątek, 16 września 2016 | linkuj no tak ludziom się nie dogodzi, ale troche śmiesznie jest jak podejrzewają cię o doping znając twoje wcześniejsze możliwości, ale o tym kiedyś napisze, może akurat ktoś wyciągnie wnioski z moich doświadczeń
Robak88
| 18:45 niedziela, 11 września 2016 | linkuj Ludziom się nie dogodzi. Jak jeździć wolniej od kogoś to jesteś słaby, jak szybciej to oszukujesz. Prosta zasada tego świata, która ja już dawno przestałem się przejmować. Rób swoje i te opinie innych ludzi wsadź miedzy książki. Szkoda czasu, lepiej przeznaczyć na rower.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa gowdu