szosa # 6/ primavera

Wtorek, 19 marca 2013 · dodano: 19.03.2013 | Komentarze 7

primavera z rana....

taki o to widok zastałem po wyjściu z domu o 6 zero zero...

na szczęście w ciągu dnia temperatura była dodatnia i mimo padającego śniegu późnym popołudniem szosa nadawała się do jazdy, choć było dużo wody, która zamarzła na rowerze, miejscami gdzie brak odśnieżania, było sporo śniegu i lodu na drodze, ale obyło się bez upadku

dziś testowałem nowe odkrycie na smartofona GARMIN FIT, test wypadł bardzo dobrze, dane z FITu przesyłane są na strone GARMIN CONNECT, gdzie prowadzona jest ciekawa analiza, co najważniejsze aktywności nie widać na fejsboku

p1t3r
| 22:49 piątek, 22 marca 2013 | linkuj tylko uważaj na żółty ;)
kubolsky
| 17:43 piątek, 22 marca 2013 | linkuj Jest na to pewien sposób ;)
p1t3r
| 16:37 piątek, 22 marca 2013 | linkuj i ciągle jest dokładka, ciekawe kiedy ten śnieg zniknie, pozdrawiam ;)
| 21:54 środa, 20 marca 2013 | linkuj też testowałem endo pro, runtastic pro, sportstracker i z tych trzech to wygrywa runtastic, a dlatego, że endo często gubił ślad jeśli chodzi o bieganie, jeśli chodzi o garmina to pożyjemy zobaczymy, na razie jak na pierwszy raz to było wszystko ok, pewnie jeszcze coś MIO wymyśli

labudu, cierpliwości w maju będziesz miał lepszą ;)
labudu
| 19:59 środa, 20 marca 2013 | linkuj Za taką primavere to ja pięknie dziękuję...
kubolsky
| 18:02 środa, 20 marca 2013 | linkuj Testowałem przeróżne appki treningowe na Andka (Endomondo, Runtastic, Garmin Fit, Strava, Sport Tracker, SportsTracker) i nadal uważam, że Endomondo jest niedoścignionym wzorem. Ja osobiście do Fejsbunia totalnie nic nie mam i mapki tam lądują, ale gdyby komuś zależało, to integrację z Endo i tym samym publikację treningów na wallu można wyłączyć.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa emius