szosa # 14

Niedziela, 7 kwietnia 2013 · dodano: 07.04.2013 | Komentarze 3

co tu dużo dziś pisać... słońce, wiosna..! choć był też nieprzyjemny chłodny wiaterek, dość mocno przeszkadzający jak wiał w mordera

fotka zrobiona przy wjeździe do Gorzowa od strona Wawrowa

w Wawrowie pod zakładem karnym bardzo dużo ludzi czekających na odwiedziny
w Gorzowie jade DDRami, na których pełno "świętych krów" i nie zawsze schodzą, no cóż ulicami nie dało się jechać-zbyt duży ruch i nie chciałem prowokować policyjki, bardzo mnie tutaj nie lubią

mam nadzieję, że pogoda utrzyma się dłużej i wkońu w tym tygodniu będzie można wyskoczyć do parku zacisze na XC

kubolsky
| 17:18 poniedziałek, 8 kwietnia 2013 | linkuj True... true...
p1t3r
| 16:28 poniedziałek, 8 kwietnia 2013 | linkuj a to mandacik za bieganie przez czerwone, a to upomnienie za jazdę po ulicy, gdzie jest ddr... za wszędzie ich pełno tylko nie tam gdzie trzeba
kubolsky
| 15:40 poniedziałek, 8 kwietnia 2013 | linkuj Co tak naszej władzy nie pasuje, że Cię tam nie lubią?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nekzz