szosa # 16 / cel - Gorzowskie wzgórza

Sobota, 20 kwietnia 2013 · dodano: 20.04.2013 | Komentarze 1

dziś po przeglądaniu gazety lubuskiej planem zostały Gorzowskie wzgórza między osiedlem słonecznym a wieprzycami, postanowiłem się na nie wybrać trochę okrężną drogą przez kłodawę dalej santocko

gdy już byłem na ulicy dobrej i skręciłem w ulicę saperów myślałem, że dalej też pójdzie łatwo ale pobłądziłem i trafiłem na jakieś wykopaliska

jakoś udało mi się wydostać z tych wykopów i ruszyłem dalej polami, lasami, krzakami czyli błądziłem dalej i gdy myślałem, że już jestem blisko celu, zobaczyłem wypalone wzgórza, w domu okazało się, że w tym tygodniu nawiedził je dość duży pożar

okazalo się, że dalej nie ma drogi i znów krzaczory... przez które musiałem przechodzić z rowerem na plecach, aż w końcu udało się dotrzeć do celu, na sam szczyt i zobaczyłem super widok

ponoć można zobaczyć okolice oddalone o około 20 km, chyba mi się nie udało ;)

gdy już tak się napatrzyłem to ruszyłem w dół, co było dość łatwe bo po pożarze zostały ślady, można było się poczuć jak w górach i jeżdżąc enduro ;)

w drodze w dół ujrzałem całkiem ciekawą opuszczoną samotną chatkę ;)

po zdobyciu celu uznałem, że jest mi mało i pokręciłem w stronę jeziorka klodawa

dziś było bardzo dużo wędkarzy nad jeziorkiem, chyba każdy pomost był zajęty

przez kłodawę i chwalęcice wróciłem do bazy

pogoda słoneczna ale z chlodnym nieprzyjemnym wiaterkiem

na koniec jeszcze mapka ;)