szosa # 18

Niedziela, 28 kwietnia 2013 · dodano: 28.04.2013 | Komentarze 5

pogoda z rana nie zachęcała do jazdy, ale mimo wszystko, że było wietrznie, szaro i zimno poszedłem na mocną szybką jazdę, kierunek Santok i cel wieża widokowa

do Santoka wybieram się prze ul Warszawską a potem w strone Czechowa, super gładką szosą, co można rzadko spotkać, w Santoku jadę kawałek w stronę Gorzowa by zaliczyć nieco ponad kilometr podjazdu i zawracam by udać się na wieże widokową, po małych poszukiwaniach drogi do wieży, udało się odnaleźć wejście na szczyt wzgórza, na którym stoi wieża, oto schodki prowadzące na szczyt:

za schodkami jest wydeptana ścieżka następnie jeszcze jedne schodki i naszym oczom ukazuje się wieża

na samą wieże nie wchodziłem, ale ze wzgórza też rozciąga się super panorama

gdy już się tak napatrzyłem udałem się w drogę powrotną i zaciekawiła mnie miejscowość Górki w której strone się udałem, a w Górkach super widoki! można poczuć się jak w górach z każdej strony zielone wzgórza, na których pasą się konie, krowy, daniele, kozy, owce

klimat jest rewelacyjny, a jak Górki to i są górki

coś czuję, że w Górki będę się coś częściej wybierał, w słoneczną pogodę będzie o wiele piękniej, po Górkach jadę prosto na bazę bez żadnych ciekawych widoków ;)