po wzgórzach morenowych z L.P.

Niedziela, 24 listopada 2013 · dodano: 24.11.2013 | Komentarze 3

błoto i pot...
trasa prowadziła przez morenowe wzgórza w okolicach Łupowa i dalej
grupa silna licząca ponad 20 osób, tępo od początku bardzo mocno aż do samego końca
fajna sprawa jadąc w takim peletonie, mimo iż pilnowałem by nikt z tyłu nie został ;) atmosfera była świetna

peleton

poznajecie mistrza Lecha Piaseckiego?

a tak wydarzenie zostało opisane na fb meetingeo.com:

"W niedzielę 24 listopada na terenowej trasie po lasach i wzgórzach w okolicach Łupowa mieliśmy okazję uczestniczyć w spotkaniu silnej, około 30 osobowej grupy kolarzy. Piękna trasa po leśnych duktach przygotowana przez Piotra Kopczyńskiego kosztowała uczestników sporo sił i wylanego potu. Oczywiście Mistrz (Pan Lech Piasecki, przypominamy mistrz świata w kolarstwie z 1985r.) jechał z nami co wyzwalało dodatkowe siły w jadących, bo wiadomo, jechać z mistrzem to …… sama przyjemność! Wszyscy bez problemów dotarli do końcowej „stacji” gdzie czekała niespodzianka w postaci ogniska (wspaniały pomysł!) a wraz z nim przygotowane do pieczenia kiełbaski i gorąca herbata
Gratulujemy Panu Piotrowi Kopczyńskiemu zorganizowania świetniej imprezy a wszystkim uczestnikom dziękujemy za wspaniałą atmosferę:)"

więcej foto: Gościnnie na MTB po wzgórzach morenowych

edit:
tak wyglądał mój bajk po tej wyprawie;

czyszczenie tego błota to ponad dwie godziny...