domowe EPO

Piątek, 29 listopada 2013 · dodano: 29.11.2013 | Komentarze 4

wstajesz o 7 zero zero... za oknem dopiero się rozjaśnia, zimno... ale coś ci mówi zostań w łóżku... tak od poniedziału, ale nie dziś

dziś siódma 00 byłem na nogach, szybko do zakupy na śniadanie, chwila odpoczynku i chwile po 8 byłem w siodle i rowerowałem w stronę Santoka... przenikliwy chłód dawał się we wznaki dość ostro, na termometrze plus 2 ale odczuwalna temperaturka zdecydowanie pniżej zera do tego w drodze powrotnej potwornie zimny morderwind

grunt, że pokręciłem bo już troche znudziło mnie dźwiganie żelastwa ;)

wracając do tytułu, chodzi tutaj o smoothie wyrzymałościowe, które należy spożyc około godziny przed pedałowaniem

składniki:
250 ml soku pomarańczowego,
1/2 awokado
ziarna słonecznika i pestki dyni
kako

i wszystko zmiksować, ja posypałem kako na wierzch

Domowe epo - przygotowywanie © luckyloser

Domowe epo - efekt końcowy © luckyloser

wiem wygląd nie zachęca do picia...

smak też bez rewelacji ale nie jest tragicznie ;)

p1t3r
| 19:00 poniedziałek, 2 grudnia 2013 | linkuj zawsze to można najpierw zjeść awokado i te ziarna a potem to popić sokiem pomarańczowym i chyba efekt podobny powinien być, o le jakiś efekt jest ;)
Robak88
| 19:57 sobota, 30 listopada 2013 | linkuj Rarytas to nie jest, pani Magda Gessler nie byłaby zadowolona :D
Pixon
| 12:13 piątek, 29 listopada 2013 | linkuj Sorry, zwróciłbym całą zawartość szybciej niż zdołałbym połknąć pierwszy łyk.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nieob