jak podjazdy to w górki

Piątek, 4 lipca 2014 · dodano: 04.07.2014 | Komentarze 2

trzeba sobie przypomnieć jak się pokonuje podjazdy...
dziś czasu mało, z rana już po 8 ruszyłem pokręcić w stronę płomykowa by zaliczyć krótki ale intensywny podjazd. w drodze powrotnej skręcam w Górki gdzie znajduje się lekki podjazd przez całą wioskę z ciężką końcówką. na podjazdach brakuje mocy zwłaszcza gdy już zbliża się finał podjazdu to momentalnie odcina. to się wszystko nadrobi. po weekendzie udamy się na pobliskie przełęcze i forma wróci szybko.
fotki ze szczytu podjazdu w Płomykowie.

podjazd za mną
Widok ze szczytu

jedziemy dalej w strone Santoka
Ze szczytu widok

i jeszcze kolorowanka
Sie pasie

p1t3r
| 09:47 sobota, 5 lipca 2014 | linkuj jak już to przydało by mi się wyjazd w prawdziwe w góry a nie jakieś mierniki, które do mojej jazdy nie są potrzebne, gdyż nie kręcę dla wyścigów tylko dla siebie.
jak kiedyś będziesz w okolicy to polecam podjazd w płomykowie, krótki ale bardzo wymagający od początku do końca

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa epatr