po latach....

Wtorek, 8 lipca 2014 · dodano: 08.07.2014 | Komentarze 0

dziś w witnicy. z okazji tej, że w planach miałem przełęcz stanowicką postanowiłem odwiedzić przeprawę promową w witnicy, gdzie mnie nie było sporo czasu. kiedyś to na składaczku latałem tam co dzień, nie raz przepływałem promem na drugą stronę. dziś żałowałem, że nie zabrałem złotówki ze sobą by się przeprawić na drugą stronę.

Przeprawa promowa

po chwili zawróciłem i udałem się w kierunku nowin by dojechać do ronda w bogdańcu i skręcić na przełęcz.
po drodze widziałem takie o to zjawiska

dziś tak wiało, że gałęzie łamało
Polańana gałąź

bocian na wypasie
Bocan na wypasie

resztki drzewa po działaniach burzy

Drzewo po uderzeniu pioruna

te drzewo to nic w porównaniu po dzisiejszych dokonaniach burzowych. wracając godzine temu do gorzowa widziałem wiele gałęzi leżących na brzegach drogi i drzewo powalone oraz braki prądu, wszystko to w okolicach od bogdańca do motylewa.
burza i towarzysząc temu ulewa i wiychura trwała dosłownie chwile...