i raz jeszcze w górki

Czwartek, 10 lipca 2014 · dodano: 10.07.2014 | Komentarze 2

już tradycyjnie na płomykowo i powrót przez górki.
w płomykowie jak zawsze te same bydło sie pasie. szosa na foto piękna ale za niecałe 100 m się kończy i zaczyna się las, kiedyś się pokusiłem i pojechałem lasami...

Bydło prawie jak na turze

za górkami, w janczewie powstał kolejny przy domowy mini tor z przeszkodami

Mini tor z przeszkodami

dziś w wawrowie odbiłem ja wojcieszyce i dalej przez kłodawe, gdzie w pocie czoła drogowcy kładą nową drogę dla rowerów, zrywając starą kostke zastępują nową... kolejna droga rowerowa z polbruku, tylko pewnie ma być chodnik a tylko przy okazji powstaje ddr... i władze bedą się chwalić

Budujemy dla was

w gorzowie na sam koniec pokręciłem przetestować nową nawierzchnię na ul. matejki, całkiem całkiem, na pewno lepiej jest niż na tej kostce. foto już nie pstrykałem.

można dodać jeszcze, że dziś strasznie wiało dzięki czemu nie było aż tak gorąco. ale nie ma co narzekać na pogode!

p1t3r
| 21:08 piątek, 11 lipca 2014 | linkuj w kłodawie jak na wojcieszyce sie jedzie to cos tam wymieniają, ale pewnie to tez jest zwiazanie z kanalizacja czy cos
Robak88
| 18:48 piątek, 11 lipca 2014 | linkuj W Wojcieszycach to chyba kanalizację budowali lub coś podobnego. Nie ma tam nowej ścieżki, tylko przywracają starą. Tak mi się przynajmniej wydaje na podstawie obserwacji.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa adkok