wiosenne słońce jesienny wietrzyk

Niedziela, 4 stycznia 2015 · dodano: 04.01.2015 | Komentarze 3

dziś w końcu pokręciłem na świeżym powietrzu, bo od tygodni tylko siłownia i trenażer przez co nogi dziś były strasznie tępe.
jak to w niedziele często bywa obrałem kierunek na racławskie górki. kręciłem spokojnie bez żadnej napinki, poza tym przed wyjściem okazało się, że licznik padł a drugiego nie chciało mi się zakładać, tylko szybko uruchomiłem w smartofonie jakaś apke i do kieszeni z nim, więc nie wiedziałem nawet z jaką prędkością się poruszam.
taki wietrzyk mi nie przeszkadza i nie zamierzałem uciekać do lasu. dziś idealna pogoda była na przerobienie siłowego treningu... siła, wiatr, siła, wiatr...powtórz.
dziś również testowałem rękawice narciarskie z pobliskiego marketu. zaopatrzyłem się w takie za niewielką sumkę, gdyż jakie by nie były zimowe rowerowe i nie ważne za ile polskich złotych to zawsze miałem problem z marznącymi dłońmi. wystarczył lekki mrozik tak mi marzły palce, że ciężko mi było utrzymać kierownice. takie rękawice narciarskie dziś spisały się na plus, jedynym minusem jest to, że są nie wygodne w zmianie biegów, ale myśle że to kwestia przyzwyczajenia.

Robak88
| 17:39 poniedziałek, 5 stycznia 2015 | linkuj To teraz mam pewność. Ja tam sobie z boku rowerem się bawiłem, pod lasem, gdzie kończy się ścieżka rowerowa.
Co do aut to tam mamy "Rezerwat Murawy" i akurat przy mnie zaparkował samochód i szczęśliwa rodzinka poszła z psami na spacer. Dodatkowo przyjeżdżają tam także biegacze, bo tereny ciekawe i nie tylko z punktu rowerowego.
p1t3r
| 10:22 poniedziałek, 5 stycznia 2015 | linkuj jeśli to było przed 11 to byłem ja, ale szczerze nikogo nie widziałem na poboczu, rzadko kiedy rozglądam się na boki, ale na dobrej przeważnie mam klapki na oczach ;) a wczoraj to jeszcze zastanawiałem się dlaczego zawsze kiedy tamtędy jade to w lesie stoi tyle aut...
Robak88
| 09:28 poniedziałek, 5 stycznia 2015 | linkuj Wczoraj na ulicy Dobrej dętkę wymieniłam i śmignął tam cyklista i tak po posturze od razu z Tobą skojarzyłem. Patrzę na mapę i rzeczywiście tamtędy jechałeś. Nie rozglądasz się na boki? ;p

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylisz