M+T+B z kolarzami gorzów

Wtorek, 6 stycznia 2015 · dodano: 06.01.2015 | Komentarze 0

dziś świątecznie z kolarzami gorzów na wieże widokową w nowinach i powrót wałem. przy święcie zebrało się na 18 ludkowych kolarzy. na wieże lecimy niby bocznymi drogami żeby nie ubrudzić sprzętów co i tak się okazało  nieudane. już na pierwszym podjeździe pleton dzieli się na grupki, mi się udaje zostać mniej więcej w środku, ale już na zjeździe mam problemy i ledwo udaje mi się utrzymać w siodle, ale i tak zostaje z tyłu. postanawiam gonić ile mogę i tak skaczę z grupki do grupki i na wieży melduje się z całkiem niewielką stratą do najlepszych, dla których tempo treningowe jest treningowe a dla mnie ja na wyścigu. z wieży zjeżdżam ostatni i znów próbuje gonić ale udało mi się minąć pojedyncze osoby, które już odpadły. z tego co wiem to i tak doszło do jakiegoś nieporozumienia bo część pojechała jedna stroną warty a pozostali drugą stroną warty.
mi od świerkocina pozostała samotna jazda wałem co nie było przyjemne z powodu mroźnego wiatru przez który się wyziębiłem. po drodze spotkałem dwie sarny i koziołka, który przebieg mi droge jakieś 50 m przede mną. sarny zaś postanowiły postać przy drodze chwile, ale zaraz uciekły gdy się zbliżałem.

po wypadku w  2013 zdecydowanie cały czas w głowie siedzi problem ze zjazdami z którym ciężko jest mi się uporać. mam jakiś dziwny lęk by spokojnie zjechać i na każdym zjeździe dużo trace