• Sprzęt Bataviusz - Batek

gorzowski maraton szosowy-czyli sztuka bólu

Sobota, 27 czerwca 2015 · dodano: 27.06.2015 | Komentarze 7

to było piękne ściganie
mimo, że miałem troche ale co do organizacji to wielkie graty dla orgów za wznowienie tego maratonu i podjęcie próby i czekam na następny rok!
ale od początku, startuje w drugiej grupie na dystansie mini, każda grupa była mocna więc nie ma co pisać, że mocna grupa ;)
tępo od początku ostre, trzymamy się w grupie, ale w baczynie puszczam bo wiem, że za długo tak nie wytrzymam i zdechne... z Czesławem organizujemy dwuosobową grupkę i po zmianach co dwa kaemy dochodzimy po 30 km dwie pojedyncze osoby, które już pracują z nami, na 40 km mija nasz rozpędzone pendolino do którego próbuj e podczepić naszą grupkę, ale gdy skoczyłem by gonić nikt za mną nie ruszył z mojej grupki i gdy byłem już blisko grupy uciekającej stwierdziłem, że poczekam na swoich bo tempo powyżej 40km/h to dla mnie za dużo, jechaliśmy dalej w czterech i około 55km doszła nas kolejna grupka i nas mineła i znów postanawiam skoczyć i dociągnąć swoją grupkę i tym razem towarzysze poszli za mną i stworzyliśmy grupkę 10 osób, wydawało się być fajne tempo powyżej 35km/h tylko współpraca się nie układała, na zmianach pracowało 3-4 osoby, też starałem się pomagać, ale jak byłem na zmianie coraz dłużej bo nikt się nie kwapił wyjść na zmiane moja zmiana dochodziła już nawet do 5 km i wtedy zwolniłem i już zjechałem na tyl gdzie się tak wiozłem aż do kłodawy, potem znów na czoło wyszedłem i pracowaliśmy w 2-3 osoby, w tym momencie zacząłem ukladać plan jak to rozegrać na koniec, kiedy zaatakować z grupki... przed drogą awaryną koło trójki mija nas robert s. który miał wcześniej defekt, mijaliśmy go w karsku, gdy nas mijał to znów ja wskakuje na koło, ale chłop nadaje takie tempo, że zaczynają mnie chwytać skurcze i ponownie wracam do swoich, ale już od "giełdy" wychodze na zmiane i tak już zostaje do końca, nikt nie chce wyjść, mam już plan na końcowe kilometry... wiem co zrobię...mijamy przejazd kolejowy w baczynie, została ostatnia prosta i bach najeżdżam na kamień... i po chwili mam w tylnym kole snejka... zaczynają mnie miją towarzysze z grupy... jeszcze walcze by się utrzymać na jakimś kole ale bez powietrza nie mam szans... na dystansie 2,5 km trace do tej grupy 1,5 min i w dodatku mijają mnie kolarze, których odczepiłem z grupy przed baczyną... wileka szkoda....
dokręcam do mety bardzo wściekły...
mimo pecha, z jazdy jestem zadowolony, bo pojechałem mądrze
wyścig zacny, atmosfera świetna!

prowadząc grupę, co chwila ktoś odpadał, na odcinku od drogi awaryjnej przy trójce odpadło czterech, a za kilkaset metrów łapie snejka...