• Sprzęt Scott aspect 680

konkursowo-nagrodowo

Poniedziałek, 29 czerwca 2015 · dodano: 29.06.2015 | Komentarze 4

ostatnio biorę udział w różnych konkursach z nagrodami kolarskimi
podczas jedno z etapów giro udało mi się wygrać koszulkę z imienna dedykacją mistrza świata i dopiero dziś przyszła
z okazji Dni Gorzowa Wlkp radio plus gorzów wraz z salonem SCOTT, Cossack & Enigme udało mi się wygrać rowerek Scott Aspect
i dziś odbyłem nim krótką rundkę do salonu za gumą dla batka i zaliczyłem powrót przez klodawę

koszulka z dedykacją od mistrza
Koszulka od mistrza Kwiatkowskiego-przód

Koszulka od mistrza Kwiatkowskiego-tył

Scott aspect 680

p1t3r
| 15:57 poniedziałek, 29 czerwca 2015 | linkuj oprawie w ramke i będę się w nią gapić ;p
w takie sprawy jak totek to nie mam szczęscia a w tych konkursach liczy się również wiedza :)
dodam jeszcze, że oczekuje na zestaw gadżetów od CCC za trafne wytypowanie mistrza polski Tomka Marczyńskiego ;p
Robak88
| 14:14 poniedziałek, 29 czerwca 2015 | linkuj Żal będzie koszulkę założyć ;p
Rok temu ja rower, teraz Ty, kto następny w kolejce? Fajna sprawa.
PDX
| 12:06 poniedziałek, 29 czerwca 2015 | linkuj Gratulacje!!!
fala69
| 11:50 poniedziałek, 29 czerwca 2015 | linkuj Gratulacje! :) Zagraj w totka ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acwma